14 december 2020

Ook als vereniging, stichting of kerk heeft u de mogelijkheid om betaalde energiebelasting (bijvoorbeeld op verbruikte elektriciteit) bij de Belastingdienst gedeeltelijk terug te vragen. Met ingang van 14 december 2020 zijn de formulieren voor een teruggaafverzoek gewijzigd. Als u eerder een teruggaafverzoek hebt gedaan, ontvangt u van de Belastingdienst een brief over de wijzigingen. Daarin staat beschreven wat u moet doen om ervoor te zorgen dat de Belastingdienst uw verzoek in behandeling neemt.  Hier vindt u het stappenplan.

Met vragen bent u natuurlijk welkom bij onze adviseurs!

Meer nieuwsitems